the sinner is you..

konstig dag idag. många bra saker, press, lite irriterande saker och framförallt besvikelse...
 
volbeats nya album kom ut idag, och jag måste säga att jag är så GRYMT besviken..... inte många låtar som man gilla, och förväntningarna på denna skiva har varit så sjukt höga men nej, fetglöm.... och iochmed detta kom nästa besvikelse..
 
månniskans fail. jag trodde att man förvarna de som står en nära om nyheter så dessa kan ta del av det men tydligen har jag missuppfattat läget groteskt mkt nu när tiderna är förändrade. ja jag säger då de, synd skam och hemskheter.... varför kan inte bara nått vara som vanligt i denna kaooootiska värld och värld med så mkt negativitet och dåliga nyheter?
 
nej, vänta.. de är bara säker JAG som överdriver allt, som vanligt... för jag är bara negativ/klagande i onödan, SOM vanligt........ ja ursäkta då, men jag har också mina gränser. visst, dom har blivit uttänjda (det ska gudarna veta) men nä, nu finns det inge mer att sträcka på, så enkelt är det...
 
irriterande saker; får fel rumsnyckel. kommer till "mitt" rum och upptäcker att det ligger saker där och att nån bor där... irriterad memme med hundra saker att bära och dessutom jävligt hungrig, tack, tack så jävla mkt klantskallar....... ><
 
ja mkt som ska göras på kort tid nu... hur fan ska man hinna allt? och dessutom när allt är som domino, felar en bricka är resten kört... oh yay, i just love the pressure....
 
iaf. den "bästa" låten på nya skivan är; the sinner is you. men jag kan bara säga; SKÄMS VOLBEAT!!! ge oss nått bättre ffs....
 
jag har så mkt att säga men det finns för få ord att förklara.. för få ord att berätta... bubbla, den fattas mig, mkt fattas mig... jag kan inte förstå hur det kunde bli såhär. nej, obegripligt...
 
 
over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0