människor...

 
oh herregud vad jag HATAR människor just nu......... jag fattar inte, kan inte bara människor vara normala?? måste man alltid hålla på och krångla till allt och vara jobbiga??
idag fick man iaf världens utskällning från en, fast jag inte ens gjort nått. men tydligen är jag otrevlig och en jävla fitta för att jag inte alltid hör när människor pratar med mig, speciellt inte när jag smsar med någon och personen i fråga var nån meter bakom och jag inte ens visste om detta... herregud... du vuxna människa. VÄX UPP!
va tror du seriöst?
varenda person visar tydligt vad dom tycker, de är inte bara en, de är ett 30tal personer och alla är av samma åsikt.. aja, jag skiter i. gör va fan du vill, bete dig hur du vill. inte jag som förlorar på det, bara du. men snart är äntligen dessa veckor över och då blir besöken inte lika ofta THANK GOD FOR THAT!
 
mycket som händer just nu. 3 viktiga prov skall utföras på mindre än en vecka, snacka om att skallen är fullstoppad med diverse information.. man är så full i skallen att man känner sig tom. verkar som att man inte kan få in någonting annat i huvudet överhuvudtaget... usch säger jag bara....
 
tur att man iaf har terapi i garaget. finns alltid småpyssel att ägna sig åt, dock så är det bara stora saker man gör nu, men vad gör det? det går ju iaf framåt och de är det som är huvudsaken :)
 
känner att man inte kan skriva längre det man känner tänker på och funderar över. många tankar som kan misstolka och tro fel gentemot det jag egentligen menar.. aja, vad spelar de för roll om hundra år egentligen?..
 
sinnesro skulle vara skönt just nu.....
 
is this a sign for all of us, to take care of the life we have.. please wake up and feel the love?
 
 
over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0