20120319

GAAAAAHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

åååååh, är på så satans jävla dåligt humör att man håller på att krevera.. vet inte vart man ska ta vägen eller vad man ska göra för att få utlopp av alla jävla känslor som fittar runt i kroppen...
irriterad på dom där jävla skåningarna som inte kan göra sitt jobb, irriterad på denna jävulska förkuldning från helvetet, irriterad på denna jävla skalle som inte för en stund kan låta mig vara utan måste komma som ett brev på posten och åter igen påminna om dess existens.. förbannad HELT KLART:.............

håller på att seriöst bryta ihop, fattar inte varför alla tankar ska snurra hela tiden, aldrig en lugn stund, bara ett mer eller mindre ekande av tankar..

jag saknar dig. fine..

och du, fast man inte vill ha med dig att göra, fast man inte har haft kontakt på evigheters evigheter så existerar du dock ändå, som en böld i arslet och gör dig påmind om att du finns i närheten... jag är less på detta... bli normal så man kanske kan få tillbaka dig nån jävla gång, annars kan du fara och flyga härifrån så man slipper bli påmind om dig och din existens..

tänk om man kunde vrida tillbaks tiden, stanna upp ett tag, ta en funderare och göra om vissa saker, fan va skönt de hade varit, fan va många spöken som skulle försvinna och framförallt, fan va många marddrömmar som skulle elimineras till intet.

trasig? ja de skulle man kunna säga.

nån som har superlim och är en jävel på att pyssla så kan ni ju få försöka laga mig.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0