vill du ha någonting gjort, gör det själv.

försöker få upp humöret lite.... talesättet; "vill du ha någonting gjort, gör det själv" stämmer verkligen... tänk att man inte ens kan sköta sitt jobb... skrämmande...

iaf.

va till bilfirman idag för att kolla på mina grillar som skulle ha kommit dit, och då förmodade jag självklart att man kunde titta hur dom såg ut på bilen men attans på mig, så var definitivt inte fallet då pärlan stod helt nerplockad och bara EN grill hade kommit hem... sen har idiotfanskapet mage att tycka att det inte va så stor skillnad på grillarna, och var tillochmed duktigt och pekade ut skillnadet och då tyckte jag; då är dom ju inte samma, ELLER HUR?!.... förbaskade puckon........ ska bli så skönt att skriva över bilen när allt detta är klart så man slipper strula i 3:e hand som en idiot när folk inte ens kan fixa nått........ pärlan ska iaf komma hem denna vecka och det TACKAR vi för... men med min vanliga tur kommer de väl inte heller ske...

tillbaka till talesättet.

har fixat till bristerna som jag irriterat mig över, åter igen, om folk har saker som yrke, ska man då inte genomföra saker 100% eller har jag missat nått?? aja, får se om jag kunnat rätta till detta, så jag slipper ett irritationsmoment.

sen har jag kommit fram till en annan sak.

ska du jämföra mig med någon, var vänlig och jämför mig då med någon som är lik mig och inte med en psykopatisk idiot som är lika intelligensbefriad som ett godståg... kan inte direkt påstå att det ger en så bra inblick om vad sanningen egentligen är eller ligger till....

nä.

nu ska jag försöka med att vända humöret genom att forsätta spela denna återfunna dänga som ska gå på repeat resten av dagen/kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0