20110520

bah... ibland blir man bara så satans trött... vet inte ens vad jag ska säga? man ger en sak, jävligt rättfram eller som en käftsmäll, och vad får man tillbaka? samma jävla ovisshet om absolut allt... GUD vad TRÖTT jag blir... kan man iaf inte få reda på NÅTT av alla påståenden som man slänger ur sig? jag menar, hade jag inte velat ha ett svar hade jag aldrig sagt något... PUCKO....... snark...... men jaja....

sen har jag en.....hm...anorlunda fundering.. men egentligen, vilken bil är bäst vid själmorsförsök? äre en diesel eller en bensin? måste ju vara en bensa men vafan... man har ju aldrig hört om nått sånt så... egentligen vet jag inte direkt varför jag spenderar tid till att fundera på detta men sen å andra sidan så funderar jag väl mer än en normal kotte skulle göra på alldeles ointressanta saker egentligen... men thats me.

nä, jag måste nog säga dock att snart är jag iaf på väg att ge upp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0